METODIKA


Naším cílem je vytvářet stabilní a efektivní bezpečnostní systémy, které svými náklady nepřevyšují střežené hodnoty. Vytváříme dlouhodobé vztahy založené na komunikaci a sdílení veškerých informací, které mohou napomoci zlepšovat námi poskytované služby. Respektováním výše uvedených bodů a jejich opakovaným zlepšováním vytváříme prostředí, ve kterém se naši zákazníci i my cítíme spokojeně.


NASTAVENÍ BEZPEČNÉHO PROSTŘEDÍ

Prevence bezpečnostních rizik začíná už ve vnější oblasti samotného předmětu střežení. Nejde tedy pouze o to zajistit ochranu jedné osoby, nemovitosti, popř. jiného majetku, ale pracovat s několika úrovněmi prostředí, které danou oblast ochrany obklopují. Jedině tak může nastavený systém fungovat jako celek.


1. Pořád se něco děje

Analýza aktuálních rizik a potřeb klienta

  • Seznámíme se s aktuálním rozsahem, povahou a parametry předmětu střežení.
  • Definujeme aktuální problémy a potenciální rizika.
  • Hodnotíme rizika s ohledem na pravděpodobnost a jejich následky.
  • Mapujeme další potřeby klienta.

2. Víme, co chceme

Strategický plán

  • Stanovení konkrétních cílů pro řešení jednotlivých rizik.
  • Odsouhlasení konkrétních technických a režimových opatření.
  • Vytvoření harmonogramu implementace.
  • Zpracování pokynů řídící dokumentace ve sdíleném informačním systému.

3. Jdeme za svými cíli

Implementace

  • Zajištění technických podmínek dle řídící dokumentace.
  • Seznámení všech zúčastněných stran s aktuálními pravidly.
  • Nábor a školení pracovníků strážní a recepční služby.
  • Aktualizace nastavení systémů technické ochrany.

4. Řízení bez kontroly neexistuje

Kontrolní činnosti

  • Kontroly prováděné poskytovatelem.
  • Kontroly objednatelem.
  • Zpětná vazba od účastníků a třetích stran.
  • Zpracování výstupů kontrol ve sdíleném informačním systému.

5. Pojďme si říct, jak na tom jsme

Hodnocení

  • Hodnocení poskytovatele (podle cílů určených strategickým plánem).
  • Hodnocení pracovního výkonu manažera zakázky.
  • Hodnocení pracovního výkonu pracovníků strážní služby.
  • Zpracování jednotlivých hodnocení ve sdíleném informačním systému.

6. Sbírejme data pro rozhodování

Reporting

  • Přehled plnění jednotlivých cílů dle strategického plánu.
  • Přehled incidentů za předchozí období.
  • Hodnocení pracovního výkonu pracovníků strážní a recepční služby.
  • Zpracování jednotlivých incidentů ve sdíleném informačním systému.

 

© 2018 Defendit systems s.r.o. Všechna práva vyhrazena.Tvorbu webové stránky zajistil BINARGON.cz